onsdag 2 november 2011

Gotta love kundtjänst på Nelly

Just gotta love Nelly..eller?
Eftersom det BARA finns kundtjänst via mail på Nelly så skickade jag iväg detta:

"Hejsan! Jag beställde nyligen två klänningar utav er som kom på posten för ca en vecka sen. Jag betalade direkt fakturan, men till min stora förvåning kom samma paket med samma klänningar hem till mig efter ca 3 dagar efter första leveransen.Hur ska jag göra för att inte bli återbetalsskydig?Och hur ska jag göra med klänningarna? Mvh Maria Wahlberg"

Till svar får jag den mest sjukaste komentaren som är så fruktansvärt skrattretande:
"Hej Maria Wahlberg, tack för ditt mail!Om jag förstår dig rätt så har du fått dubbla leveranser av paketet? Med samma varor i?Ha en fin dag!"

Hur sjukt är inte detta?! Var inte jag övertydlig i mitt mail? Fick jag svar på min fråga? Nej!
"Ha en fin dag!" Jo tack du!

Haha
Ha det fiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar